Daydream's ♪
Daydreams ♪
"The symbol of freedom it the music like a symphony"


Right-click is forbidden
any question?


もしもし
Moshi Moshi

Refresh About Link Stuff Rules Follow

Disclaimer
the girl


こんにちは ! I'm Akane Katsumi. 14 y.o. Welcome to my blog!! Please leave your footprints here . Your ip is . Hate my blog?? Just click
here. Don't ever dare open my page source, I know who you are ^-^



足跡
Tomodachi

  • Your Name Not Anonym
  • Your Url Blog Not Email
  • Don't Making Crush Here




  • 思い出
    Flashback


    Credit;
    Makes my blog beautiful, this is!

    © 2016 - Skins by Akane Katsumi and Cute icon from Pixel and other from Google.
    New Style
    Saturday, February 6, 2016 | 0 Comments
     
     
    Ohayou minna 
    Hfft selesai juga bikin template kayak gini 
    butuh 2 hari buat nyelesainGimana menurut kalian templatenya?
    Kawaii / Pastell ngetzzz
    Kak kok templatenya ganti lagi sih?
    Ya aku lagi pengen aja sih buat susana baru gitu 

    Ini kakak dapet darimana aja tutonya ?
    Aku dapet tutorialnya dari 
    • Kak Chiaki
    • Neira
    • Salma
    • Nyimas
    • Dan dukungan dari kalian semua :)
     Hehehe maaf juga kalo masih ada banyak kekurangan
    karena ini template kalo aku lagi pengen aja sih 
    kalo bosen ntar ganti lagi ke skins 

    Okayy bye bye

    Post a Comment

    Moshi - Moshi

    Leave comment here
    Request ? tell in cbox
    Dont bad words

    Obey the rules ? Free comment :)

    Past Future