Daydream's ♪
Daydreams ♪
"The symbol of freedom it the music like a symphony"


Right-click is forbidden
any question?


もしもし
Moshi Moshi

Refresh About Link Stuff Rules Follow

Disclaimer
the girl


こんにちは ! I'm Akane Katsumi. 14 y.o. Welcome to my blog!! Please leave your footprints here . Your ip is . Hate my blog?? Just click
here. Don't ever dare open my page source, I know who you are ^-^



足跡
Tomodachi

  • Your Name Not Anonym
  • Your Url Blog Not Email
  • Don't Making Crush Here




  • 思い出
    Flashback


    Credit;
    Makes my blog beautiful, this is!

    © 2016 - Skins by Akane Katsumi and Cute icon from Pixel and other from Google.
    ON
    Thursday, June 23, 2016 | 7 Comments
     
    Ohayouuu gaess
    Btw aku on sementara juga gak lama
    Lebaran nanti  aku dijakarta
    dirumah saudaraku 
    btw yang rumahnya jakarta komen dong

    kalo bisa sih ketemuan LOL

    DAN

    Maaf aku egois banget masa karna nilai ku turun 
    aku malah melampiaskan ke blogger dengan LONG HIATUS

    Tapi emang bener nilai ku turun apalagi susah soalnya ;V
     Maaf kalo ada salah yaa

    Shitsureishimashita



    Sayonaraaa
     

    Blogger Dorothy Irene said...

    Rumahku di Jogja, tapi aku sekarang di Jakarta di rumah nenek :D

     
    Blogger Arianne Francisca said...

    Jakarta mana? @Dorothy

     
    Blogger Nailah Zakiyah said...

    On lagi!

     
    Blogger Nisrina Salsabila said...

    Kalo Jakarta, itu rumah Saudaraku dong :D

     
    Blogger Anya Garaitz said...

    jakarta mananya ann?

     
    Blogger Isha Faisha said...

    Btw rumahku dijakarta lho!Kita bisa ketemuan!
    Tapi klo lebaran,aku ke kampungku yaitu jogja (Omaigat -_-)

     
    Blogger Arianne Francisca said...

    Jakartanya di Lenteng Agung

     

    Post a Comment

    Moshi - Moshi

    Leave comment here
    Request ? tell in cbox
    Dont bad words

    Obey the rules ? Free comment :)

    Past Future