Heyya copycat dont right click again !



Daydream's ♪
Daydreams ♪


"The symbol of freedom it the music like a symphony"
Template      :  Akane Katsumi
Best view     :   Google Chrome and Mozilla Firefox
Support     :   All friends blogger

もしもし
Moshi-Moshi


こんにちは ! I'm Akane Katsumi. 15 y.o. Welcome to my blog!! Please leave your footprints here . Your ip is . Hate my blog?? Just click here. Don't ever dare open my page source, I know who you are ^-^


足跡
Tomodachi

  • Your Name Not Anonym
  • Your Url Blog Not Email
  • Don't Making Crush Here

  • 思い出
    Flashback


    Treasure Box

    Click the words and get suprise :p







    Protected by Copyscape

    Tutorial : Cbox Stylish
    Monday, March 27, 2017 | 0 Skylight
     
     Ohayou gaezz 
    Ujian Praktek Olahraga yang kemarin benar-benar mantav dah
    bikin badan sakit semua pegel semua :v
    mumpung lagi nugas sekalian ngepost aja deh ehehehe
    DayDreamer >>

    Labels:

    I'm Back
    Saturday, March 25, 2017 | 0 Skylight
     
     
    Ohayou gaezz 
    Lama ga ketemu nih udah ada berapa bulan ya ? jarang ngepost juga hehehe
    kemarin baru aja selesai PUN 3 dan besok senin ku lanjut Ujian Praktek :v
     
    DayDreamer >>

    Lyrics : Catch The Moment - Lisa
    Saturday, March 11, 2017 | 0 Skylight

    Oyasumi gaezz
    Malam mingguku penuh dengan tugas T0T
    Jadi nonton sama ngerjain tugas nih hehehe
    Kalo kalian nonton SAO Ordinal Scale pasti tau lagu ini dong :v
    DayDreamer >>

    Labels:

    Meet Again
    Monday, March 6, 2017 | 0 Skylight
    Konbanwa gaezz
    Hehehe seperti biasa Ann kalo on pasti malam banget
    btw ada hal yang mau aku sampaikan
    DayDreamer >>


    Newer Post
    Older Post